Interesantna i poučna priča

Interesantna i poučna priča

Jedne prilike Mehdi abasijski halifa uđe u džamiju Allahovog Poslanika a,s, u kojem se u tom trenutku nalazilo više od petsto učenika koji su izučavali hadis, te raznih učenjaka, nudraca i pisara. Među njima je bio i Malik ibn Enese r,a. Svi ljudi ustadoše na noge pred halifom osim ibn Ebi Zi’ba, jednog od prenosilaca hadisa u Sahihu Imama Buharije i Muslima. Mehdi ga upita; Ibn Ebi Zi’be svi su ustali osim tebe? On mu odgovori; Tako mi Onog osim koga drugog boga nema, i ja sam htio ustati ali sam se sjetio riječi Uzvišenog; Na dan kada će se ljudi zbog Gospodara svjetova dići. Sura Mutaffifin 6, pa sam odgodio ustajanje za tu priliku. Mehdi mu reče; Samo ti sjedi, tako mi Allaha dž,š, na glavi mi nije ostala ni jedna dlaka a da se nije podigla.

Leave a Reply

