Loša snaha a dobar zet

Nakon duga vakta sretoše se dvije prijateljice, te stadoše naglabati o svemu i svačemu. Između ostalog pita jedna drugu:

Pa čujem da ti se sin oženio, pa i kćerka udala!!! Deder kakava ti je snaha ? Da čujem..

Ma šuti draga. Ne d’o Bog nikome…Takvog insana jos srela nisam. Neda sinu disati. Ujutro on gospođi nosi doručak u krevet, k’o da je carica. To u nju gleda kad govori ma k’o da je obsihren s njom. A ne smije mrdnut bez nje ili što je neće pitati. A da kupi šta, što se njemu sviđa dok ona ne kaže….samo sanjati o tome može. Juče ga zatekoh kako usisava. Kod mene nije znao ni kako usisivač izgleda. Najviše me pogodi što snaha stida nema. Preda mnom se cmaču i u krilo mu sjeda pa ja moram stara, pogled skretati. Svašta insan doživi, ali da ću dčcekati da mi sin bude papučar-ni u snu snila nisam.:((

Šta ćeš draga moja, takve dobričke vazda safataju rospije, nego kakav ti je zet?

Sagovornici se popravi raspoloženje, nasmija se, te s ponosom poče:
E bar me Bog pogled’o sa zetom. Da znaš kakav je to insan i kako je pazi, ama samo bih sjedila i gledala tu ljubav i sreću. On ti bona ujutro ustane pa joj doručak napravi, odnese u krevet, kaže nek se odmori, vazda nešto po kući radi. Da vidiš kad ona sta priča, pa se ono smije, a on ti u nju gleda k’o da su joj umjesto zuba zlatnici, sav se topi. A kako je poštuje, nigdje bez nje ne ide, ili joj kaže ako će gdje, vidi se da je čovjek ozbiljno shvatio brak. Ne bi ti on nešto kupio bez nje!!! Sve nju pita:” dušice, hoćemo li ovo, možemo li ono, sviđa li ti se…..”Ništa njemu nije teško ni u kući joj pomoć, usisa, opere suđe. Pa malo, malo, pa je poljubi, te je štipne, u krilo stavi, a ja onda , kad vidim kakav je to insan i kako je voli, sve bih plakala od srece.:))

Leave a Reply

