Zulumćar i ribar!!! من قصص الظلم !!

Rekao je jedan čovjek: „Vidio sam čovjeka bez jedne ruke koja mu je bila od ramena odsječena. Taj čovjek je vikao: ‘Ko me vidi neka ne čini nepravdu nikome.’ Pa sam mu prišao i upitao ga za njegovu životnu priču. Rekao mi je: Bio sam zulumćar. Tako sam jednog dana vidio ribara kako je ulovio jednu veliku ribu koju sam poželio za sebe. Otišao sam kod njega i rekao mu: ‘Daj mi tu ribu!’ On se ponudi da mi je proda, na što sam ga ja udario otevši mu ribu. Nakon toga sam otišao.

Dok sam bio na putu, riba me odjednom ugrizla za ruku. Osjetio sam veliku bol od kojeg mi je i ruka natekla. Tu noć nisam ni spavao od bolova, stoga sam ujutro otišao kod doktora. Požalio sam mu se na bolove u ruci. On mi reče: ‘Morat ćemo ti odsjeći prst!’ Nakon što je to i uradio bol nije prestajala. Poslije toga odsjekli su mi i šaku. Međutim, otrov se i dalje širio a bol je bila nepodnošljiva. I tako mi je, vremenom, sjekao ruku sve do ramena.

U beznađu, otišao sam do jednog učenjaka i ispričao mu svoje stanje. Rekao mi je: ‘Da si odmah vratio ribu i tražio halala od tog čovjeka ne bi bio odsječen nijedan dio tvog tijela. Idi ribaru i traži oprosta od njega prije nego otrov prodre u cijelo tvoje tijelo.’ Tražio sam tog čovjeka dugo vremena, sve dok ga nisam našao. Zaplakao sam pred njim i rekao mu: ‘Tako ti Allaha, molim te da mi oprostiš!’ Pa mi je oprostio. Još sam ga samo upitao da nije možda dovio nešto Allahu, nakon što sam mu uzeo ribu. Reče mi: ‘Jesam.’ Nakon onog što si mi uradio dovio sam Allahu: ‘Gospodaru moj, on je prema meni zulum učinio snagom svojom, pa pokaži mi Svoju moć prema njemu.“
Prijevod: Hazem Issa Badareen

من قصص الظلم !!
قصة السمكة
قال بعضهم :
رايت رجلا مقطوع اليد من الكتف وهو ينادي
من رآنى فلا يظلمن أحدا !!
فتقدمت اليه وقلت له يا أخي ماقصتك ؟
فقال الرجل: اني كنت من أعوان الظلمة،
فرأيت يوماً صياداً وقد اصطاد سمكة كبيرة فأعجبتني،
فذهبت اليه وقلت له: أعطني هذه السمكة
فقال: بل خذها بثمنها،
قال: فضربته وأخذتها منه قهراً ومضيت بها،
فبينا انا امشي بها حاملها اذ عضّت على إبهامي عضّة قوية، وآلمتنى ألمًا شديدًا، وورمت يدي،
ولم أنم ليلتها من شدة الوجع،
فلما أصبحت أتيت الطبيب وشكوت إليه الألم،
فأشار بقطع إبهامي فقطعته،
ولكنني لم أسترح واستمر الألم،
فأشاروا بقطع كفّي فقطعتها
ثم سرى السُّم إلى السّاعد،
وأشاروا بقطع ساعدي إلى المرفق فقطعتها،
وهكذا حتى قطعت يدي كلها الى الكتف
ثم ذهبت إلى أحد العلماء وقصصت عليه قصتي،
فقال لي: لو كنت رجعت في أول ما أصابك الألم الى صاحب السمكة واستحللت منه وأرضيته لما قطعت من أعضائك عضو،
فاذهب الآن اليه واطلب رضاه قبل أن يصل الألم إلى بدنك،
قال فلم أزل أطلبه فى البلد حتى وجدته
فبكيت وقال له ياسيدي سألتك بالله إلاّ ماعفوت عني،
فقال لي: ومن أنت ؟ قلت: أنا الذي أخذت منك السمكة غصباً،
فقال يا أخي قد أحللتك منها
فقلت له: بالله هل كنت قد دعوت علىَّ لما أخذتها
قال: نعم قلت اللهم إنه أظهر عليَّ قوّته فأرني فيه قدرتك !!( اتقوا دعوة المظلوم فليس بينها وبين الله حجاب )

Leave a Reply

