Sretna nova godina

Čestitati nekome nešto je lijepo i pohvalno to je znak poštovanja, no međutim ako ćemo čestitati novu godninu, koliko se ja sjećam da je već mjesec i po na izmaku, dakle o kojoj godini je riječ? Kome čestitati kad smo već kročili više od mjesec dana u novu 1434 Hidžretsku godinu.

A ako govorimo o voj godini po miladu Isa’a sina Merjemina onda mi kažemo da to nije naše. ”Vama vaše a nama naše”. Ali se opet postavlja pitanje koliko muslimana proslavlja ovu godinu a koliko hidžrestsku? Ali je sigurno da mnogi i neznaju za hidžretsku godinu!. Koliko muslimana će proslaviti novu godinu? Kolko ih razmišlja da im to može biti zadnji dan u životu? Umjersto da se pokaju i da se vrate islamu, i da ne slijede ono što nije njihovo, da otvore nove stranice sa Allahom dž,š, oni tu kako neki kažu ”luda noć” provedu u griješenju, piju alkohol koji je u svim religijama zabranjen (haram) koliko je onih koji će počiniti blud i nemoral? Baš naprave ludu noć koju kako kažu teško zaboravljaju.

O moj narode opominjem vas u ime Allaha dž,š, da to neradite, ne oponašajte druge, ne uzimajte druge za primjer, nek vam bude uzor i primjer Poslanik a,s, on je najbolji primjer u svemu. Rekao je Poslanik a,s, u hadisu kog prenosi Ebu Seid El-Hudri r,a, “Slijedićete ranije narode, pedalj po pedalj, aršin po aršin, pa čak i da uđu u gušterovu jazbinu vi biste ih u tome slijedili.” Rekosmo: „Allahov Poslaniče, Kršćane i Židove?“ Reče: „Koga drugog?(bilježi ga Imam Buhari). 

Koliko smo prihvatili od njih govori nam i sama realnost (naše stanje) današnjih muslimana. Muslimani su ipak prihvatili da slijede njih u proslavnjanju njihovih praznika, zato mnogi kite jelke i slikaju se sa dedom (djeda mrazom) polako ali sigurno su prihvatili ono što nije od islama i nije naše. Hoće muslimani da se poistovjete sa njima.

Bogami će nas i koštati kao što nas je koštalo i u prošlosti a to smo sve mi zaradili. Nijedna kazna ne dođe osim zbog počinjenog grijeha, a ni jedna kazna se nemože ukloniti osim sa pokajanjem. A koliko smo mi zgriješili to vidimo i sami. Još šta je najgore kad se upozori na nešto što ne pripada islamu, vrlo lahko ćemo naći onih koji će se pobuniti i reći kako su se pojavili novi imami koji su donjeli neki novi islam, govoreći i pravdajući se da su tako radile njihove nane i dede itd. A nije im jasno da su i oni i njihove dede i nane bili u očitoj zabludi.

Proslavljanje bajrama uz muziku i nazivanje bajramskih sijela bajramskim teferićima. Muzika u džamijama i džamijskim haremima. Odlazak žena na dženazu. Neprikladno odjevanje i dolazak u džamiju, a pogotovo žena. Samo ne pokrivanje žena je kontra islamu, i to je oočita zabluda koju su muslimanke prihatile od ovih drugih, i tako ih one oponašaju u oblačenju, odnosno u razgolićavanju.

Dolazak u džamiju jednom heftično je uveliko rasprostranjen običak koji je prauzet od kršćana i židova, i oni idu jednom heftično, pa je mnogo muslimana koji idu u džamiju samo jedan put u hefti. Čak ima i onih koji dođu jednom ili dva puta godišnje. Vidite kako mi to prihvatamo polako ali sigurno, jer islam je živa religija koja nas povezuje sa Allahom najmanje pet puta dnevno, a ne jedan put sedmično.

A da ne govorim još i o drugim običajima koji su muslimani prihvatili i koje slijede i misle i smatraju da je to ustavri od islama i da je to naše. O moj narode ostaviti slijepo sljeđenje i vratite se Gospodaru, učite svoju vjeru, dolazite u džamije da sebe i svoje najmilije spasite, jer tako ćete se zaštititi od slijepila i nećete biti slijepi pored očiju. Islam će vam pooći da bolje vidite, da dalje vidite i da vidite ono što grugi ne mogu vidjeti.

O moj narode ja vas pozivam Allaha a vi mene pozivate u stranputicu i ako vam želim sve najbolje vi opet mene ne slušate i mislite da sam vam ja otvoreni neprijatelj što se borim protiv slijepog slijeđenja i oponašanja drugih. O moj narode a želim samo da skinem sa sebe svoju obavezu i da vam prenesem skromno znanje kojm sam počašćen od dragog  Allaha, jer ne želim biti odgovoran za ono što nemogu biti, ja vam prenosim koliko sam u mogućnosti a na vama je da odlučite hoćete li ići putem ISLAMA ili putem otvorenog nam neprijatelja ŠEJTANA.

Molim Allaha dž,š, da nas uputi na pravi put, put koji je svojim robovima blagodat svoju darovao a ne na put onih koji su izazvali Njegovu srdžbu niti na put onih koji su zalutali.

Imam Sedin Agić

Dec – 30 – 2012

17 – Safer – 1434

Pogledaj i:  SVOJE NEĆU TUĐE HOĆU

One comment on “Sretna nova godina

  1. Pingback: SVOJE NEĆU TUĐE HOĆU | imamsedin

Leave a Reply

