Prolaznost života

 Allah dž,š, kaže u suri Junus24; Život na ovome svijetu je sličan bilju zemaljskom na koje Mi spustimo s neba kišu s kojim se ona izmiješa, kojim se onda hrane ljudi i stoka. Pa kad se Zemlja ukrasi svojim ruhom i okiti i kad stanovnici njezini pomisle da su oni toga gospodari, dođe zapovijed Naša, noću ili danju, i Mi to pokosimo, kao da prije ničeg nije ni bilo. Eto, tako Mi potanko izlažemo dokaze narodu koji hoće da razmisli.

U hadisu koji prenosi El-Lejs od Džabira bin Abdullaha r,a, stoji da je rekao: Izašao nam je Poslanik a,s, jednog dana i rekao; Vidio sam u snu kao da je Džibril kod moje glave a Mikail kod mojih nogu, pa je jedan od njih rekao svome drugu: Navset ću ti primjer; Slušaj, čule ti uši i poimaj, srce ti poimalo! Primjer tvoj i tvoga naroda jeste kao primjer vladara koji je uzeo predio zatim sagradio u njemu kuću i priredio u njoj gozbu, zatim poslao izaslanika da pozove ljude na ručak, pa su se neki odazvali a neki nisu. Allah je Vladar, priredio je islam, kuća je Džennet, a ti o Muhammede, poslanik si, ko ti se odazove ući će u islam, a ko uđe u islam ući će u Džennet, a ko uđe u Džennet jest će iz njega. Prenosi ga Imam Ibn Džerir.

Tefsir Ibn Kesir

Leave a Reply

