Poučna priča

Čovjek je mrzio čitavo svoje selo, no, međutim kad je preselio na ahiret niko mu na dženazu nije došao da ga isprati, imao je samo svog sina koji je uzeo svog oca i prebacio ga do pustinje, vidio ga je jedan beduin (čoban) priđe mladiću i upita ga: gdje su ljudi?

Zašto kopaš oca sam? Ali mladić ništa nije govorio, samo je izgovarao; ”La havle vela kuvvete illa billah” – Nema ni moći ni snage osim kod Allaha. Zatim je beduin pomogao dječaku da ukopa svog oca, podigao je ruke beduin i uputio dovu koju je učio u sebi, kad je završio otišao je svome stadu.

Te noći dječak je sanjao svog ocu nasmijanog i veselog u ”Firdevsu” upitao je: Šta te dovelo do tog stepena oče? otac mu reče; berićet dove onog beduina! Sin se sutradan pokupi u pustinju i počne da traži beduina, sve dok ga nije pronašao, zatim je ga upitao: Šta si dovio za mog oca, ja sam ga vidio u ”Firdevsu”.

Beduin reče: Sinko moj: Molio sam Allaha kao ponizni rob i rekao sam: Gospodaru! Ti znaš da sam ja plemenit kad mi dođe gost, ugostim ga, a ovo je Tvoj rob i Tvoj gost, a Ti si Najplemenitiji.

____________________________

Dakle ni imetak ni potomak ni dobra dijela ovog roba nisu uvela u Džennet ”firdevs” već iskrenost sa Allahov dž,š.  Ovj beduin je bio iskren sa Allahov dž,š, u dovi i u onome što je molio i tražio od Allaha, sa bereketom njegove dove Allah dž,š, je uveo čovjeka u Džennet i ako je bio zavađen sa svojim selom.

Molim Allaha dž,š, da nam podari iskrenosti i ustrajnosti, Amin

Esselamu alejkum ve rahmetullahi ve berekatuh

One comment on “Poučna priča

Leave a Reply

