Govor učenjaka – Imam Fahruddin Er-Razi

Rekao je Imam Fahruddin Er-Razi u knjizi ”Mefatihul Gajb”: Bi rečeno Sirijju Es-Saktijju: Kako bi trebalo iskazati pokornost? (Ili kako biti pokoran). Pa je rekao; Ja već trideset godina činim istigfar (tražim oprost) od Allaha dž,š, zato što sam jednom rekao El-Hadulillah (Hvala Allahu dž,š). Ponovo ga upitaše kako to? Reče: Desio se požar jednom u Bagdadu pa su svi dućani izgorjeli, zatim sam bo obavješten da je moj dućan spašen, i da nije izgorio, tada sam rekao El-Hamdulillah (Hvala Allahu dž,š), a to je značilo da sam se ja obradovao opstanku mog dućana, i da sam se obradovao propasti ostalih dućana!

a po pravilima vjere je bilo da se ne radujem zbog onoga što je ljude snašlo, zato činim istigfar već trideset godina zbog izgovorenih riječi (El-Hamdulillah).

Draga braćo da li se mi sjetimo istigfara kad se obeselimo nečijoj propasti, nečijem neuspjehu, jel izvodimo šege i šale na njihov račun, trebamo se mi popraviti da bi se i ostali popravili.

Molim Allaha dž,š, da nam pomogne da budemo bolji, Amin.

Leave a Reply

